Agirotu 2007

Kysymyksiä ja keskustelua harrastuksista ja eurasierin koulutuksesta
Kata

ViestiKirjoittaja Kata » 15.7.2007 20:35

KIITOS Timo nauhoittamisesta. En ole aikaisemmin päässyt nauhasta katsomaan ohjaamistani paitsi tietysti silloin Janakkalan agirotunauhasta. Se on hyvin opettavaista. :oops: Olisi tietysti hienoa kun vieressä olisi kokenut agiohjaaja kommentoimassa missä kaikessa meillä meni mönkään.

Huomasin ihan itekseni ainakin kuinka pahuksen myöhässä käsimerkkini olivat... ja radan unohtamisesta minun on näköjään myös erittäin vaikea päästä eroon... :roll:

Katottuani nauhoitusta tässä kymmenisen kertaa, voin vaan todeta että Nitalla näytti olevan niin hauskaa että kai me jatketaan harjoituksia taas syksyllä... Ensi vuonna jättäydymme kuitenkin Nitan kanssa ihan suosiolla vilttiketjuun :wink:
Terkuin Kata, Carolina ja Nita

Pörri

ViestiKirjoittaja Pörri » 16.7.2007 10:18

Kiitos videoinnista. Onpas hyvä nähdä taas kerran videolta mitä sitä oikein itse siellä radalla touhuaa. Täytyy sanoa, että Pörriä kyllä vaivasi jo matka/kisaväsymys, tuon vessahädän lisäksi siis. Olen suhteellisen tyytyväinen rataamme, vaikka siinä ihan muutama moka tulikin. :roll:

Hauskaa oli mielestäni katsella miten samankaltaisesti koirat "pomppivat" esteiden välillä, toiset vähemmän ja toiset enemmän.

Katottuani nauhoitusta tässä kymmenisen kertaa, voin vaan todeta että Nitalla näytti olevan niin hauskaa että kai me jatketaan harjoituksia taas syksyllä... Ensi vuonna jättäydymme kuitenkin Nitan kanssa ihan suosiolla vilttiketjuun

Miksi? teillähän meni hyvin. Ei muuta kuin pökköä pesään ja menoksi.

Meillähän meni tosi hienosti siellä Janakkalassa :oops: ja olin jo heittämässä pyyhettä kehään tänä vuonna.

Mutta nyt kun muutama kisalähtö on mennyt jopa niin, että en ole ollut kauhusta jäykkänä :roll: , niin mehän aloitetaan kisaamaan oikein urakalla, mitä muilta kiireiltään ehtii siis. Joten ei muuta kuin menoksi, ei voi oppia jos ei tee virheitä vai mitä? :wink:

Kata

ViestiKirjoittaja Kata » 16.7.2007 17:04

Miksi? teillähän meni hyvin.

:lol: :lol: :lol: ... - niinpä niin :lol: :lol: :lol: - tosi hyvin :lol: :lol: :lol:

vakavasti ottaen, reissu oli kyllä aikamoinen stressi lyylille. Läähätti kuin hullu melkein koko automatkan, vaikka pidettiin kolme taukoa lenkkeineen matkalla niin lihakset olivat sillä jumissa niin että ontui launtaina perillä. Eikä se suostunut syömään ennen kun oltiin taas sunnuntai iltana kotona... Taitaa Nita olla varsinainen kotikissa vaikka luulin sitä koiraksi :shock:

Nyt on mielenkiintoista nähdä kuinka käy kun lähetään viikoksi Norjaan, tottuuko se matkustamiseen vai onko matka sille pelkkää stressiä.
Terkuin Kata, Carolina ja Nita

Palaa sivulle “Harrastukset ja koulutus”